Mindful Run Opleidings Instituut (MROI) hecht veel waarde aan tevreden relaties. Wij werken dan ook voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.
Wij realiseren ons echter, dat waar mensen samenwerken, misverstanden kunnen ontstaan of zelfs fouten kunnen worden gemaakt. Indien je niet tevreden bent over de contacten met ons, over onze dienstverlening of over een ander aspect, dan nodigen wij je nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten.
Wij gaan ervan uit dat je klacht te goeder trouw is en uiting geeft aan oprechte en gegronde zorg. Je opmerkingen nemen wij zeer serieus. Wij leren ervan en waar wenselijk zoeken we samen met jou naar een passende oplossing. Veel klachten ontstaan door misverstanden, die vaak in een goed gesprek (telefonisch of persoonlijk) rechtgezet kunnen worden.
Wij verzoeken je daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg of voor het maken van een afspraak. Bovendien kunnen wij ons hierdoor ook een beter beeld vormen omtrent de aard van de klacht en de wijze waarop deze tot stand is gekomen. Is het probleem op deze wijze niet oplosbaar of vindt je een gesprek niet wenselijk, dan kun je de klacht formeel schriftelijk indienen. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen inhoudelijk op de klacht te reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvang je hiervan altijd bericht en informeren wij je over de verdere procedure.
Als NRTO lid zijn wij aangesloten bij de Geschillencommissie mochten we er onderling niet uitkomen.
Hieronder vind je de formulieren die horen bij de klachtenprocedure.